Celem kampanii „Here Come The Boys” („Nadchodzą chłopaki”) jest zwrócenie uwagi, że branża beauty musi na nowo zdefiniować pojęcie piękna oraz osłabić piętno ciążące na temacie męskiej pielęgnacji.
Makijaż dla mężczyzn
Długoletni slogan marki „Kim będziesz dzisiaj?” jest jeszcze bardziej aktualny niż kiedykolwiek, ponieważ pojęcia „kobiecości” i „męskości” przenikają się wzajemnie, a granica między nimi jest płynna. Marka zachęca swoich klientów do korzystania z produktów W7, aby wyrazić swoją osobowość, czuć się swobodnie i używać całej palety kolorów, jakie oferuje firma.
W spocie występuje Reuben De Maid, nastolatek znany z występu w programie „Little Big Shots” i słynący z zamiłowania do makijażu. Na swoim kanale YouTube pokazuje najnowsze trendy w makijażu dla chłopaków. Inne osobowości, które występują w reklamie to także znani influencerzy oraz makijażyści, m.in. Dany De Freitas, Salih’s World, Toby Salvieyto, Harley Jeal, Whatstheteakeekee, Dontmesswithdenise, Marc Zapanta , Way of Yaw i Jamie Kyle. Spot był kręcony w wesołym miasteczku Luna Park w Scarborough.
Jakie kosmetyki do makijażu dla mężczyzn znajdziemy w ofercie
W7 Cosmetics stworzyła specjalną męską serię Here Come the Boys, która zawiera cienie do powiek Socialite, sypki puder Matte Dreamer, tusz do rzęs Absolute Lashes, matową pomadkę Skinny Lipping, puder brązujący Honolulu i balsam Perfect Magic Base Perfecting Base.
Założona w 2002 r. firma W7 Cosmetics uważa, że każdy powinien mieć dostęp do szerokiej gamy wysokiej jakości kosmetyków w przystępnej cenie. Marka rozwija się z roku na rok i obecnie oferuje kolekcję ponad 600 produktów, w tym podkłady, pomadki i błyszczyki, tusz do rzęs, lakiery do paznokci i cienie do powiek. Produkty W7 Cosmetics nigdy nie są testowane na zwierzętach – polityka ta była ściśle przestrzegana od momentu powstania marki.
Właściciel firmy, Sam Bazani skomentował kampanię, wskazując, że marka W7 zawsze była zwolenniczką wyznaczania trendów i dostarczania wysokiej jakości kosmetyków, aby każdy mógł wyrazić się twórczo. Dlatego tak ważna jest dla niej współpraca z inspirującymi młodymi mężczyznami, którzy przekraczają granice branży kosmetycznej. Kampania „Oto chłopcy” to jak mówi coś więcej niż makijaż – w pełni reprezentuje etos ekspresji marki, oferując niedrogie produkty zarówno dla mężczyzn, jak i kobiet.
Źródła: https://selectednews.info/blog/men-only-makeup-campaigns-here-come-the-boys/
https://www.w7makeup.co.uk/blogs/news/here-come-the-boys-campaign
Źródło: YouTube