Zerotyp - kampania Zalando na wiosnę nawołuje do odrzucenia stereotypów

Autor: Dominik Szatkowski
12 marca 2020
fot. Materiały prasowe Zalando

Mini do oversizowej kurtki, trampki do garnituru. Dresy na wyjście, spódnica dla chłopaka. Pastele, cekiny, kraty i sztuczne futerka. W dzisiejszej modzie ciężko znaleźć coś, co zszokuje. Ubrania służą wyrażaniu swojej osobowości, pozwalają nam podkreślać siebie. To są wartości, które chce gloryfikować Zalando.

Zerotyp - kampania Zalando
fot. Materiały prasowe Zalando

Ich wiosenna kampania wprowadza zerotyp – odrzucenie szufladkowania i przyklejania etykietek. Na podstawie badań przeprowadzonych na 6 rynkach (Hiszpania, Szwecja, Niemcy, Francja, Polska i Włochy) 89% ankietowanych odpowiedziało, że wciąż na każdym kroku borykamy się z konkretnymi, przestarzałymi stereotypami. Większość też stwierdziła, że największy wpływ na taką sytuację mają media. Zalando próbuje więc przekonać odbiorców, że moda może być zabawą i możliwością przekazania swojej „zerotypowości”.

Za zdjęcia kampanii wiosna 2020 odpowiada Tom Craig a za materiały z social mediów – Tash Huang, wykorzystując utwór Salted Caramel Ice-cream zespołu Metronomy. Spot reklamowy osadzony w wesołym miasteczku to dzieło duetu Leila & Damien de Blinkk – przedstawia on bohaterów, którzy uwalniają się od stereotypów i szczęśliwi cieszą się swoim stylem, który przykuwa wzrok i podkreśla ich indywidualizm.

 

 

 

 

 


Przeczytaj także: Przygotuj się na nowy sezon! Zobacz najlepsze kampanie wiosna 2020

Materiały prasowe Zalando

Zerotyp - kampania Zalando
fot. Materiały prasowe Zalando

O autorze

Dominik Szatkowski

Dominik Szatkowski - wizażysta i scenograf od 2014 roku aktywnie pracujący na planach zdjęciowych i filmowych; dziennikarz piszący o modzie i beauty. Miłośnik pielęgnacji, selfcare, ciast i dobrej muzyki. Absolwent Francuskiej Szkoły Wizażu w Krakowie i Wyższej Szkoły Artystycznej w Warszawie. W makijażu najbardziej ceni piękną cerę, oko w stylu lat 80-tych i bezbarwny błyszczyk, niekoniecznie w tej kolejności.

zobacz więcej

Najnowsze artykuły

Monte Carlo - splendor, szampan i Formuła 1

Monte Carlo to najdroższa i najbardziej ekskluzywna dzielnica księstwa Monako. Na każdym kroku można otrzeć się o luksus.

zobacz więcej
Cesarski zabieg Kobido. Japoński masaż twarzy w SPA to podróż do piękna

Co wyróżnia Japonki? Na pewno ich piękna skóra, która kojarzy się z najwyższej jakości porcelaną. Zawdzięczają to między innymi kobido.

zobacz więcej
Kąpiele leśne i leśne SPA w japońskim stylu

Shinrin-yoku w języku japońskim to „kąpiel leśna” - w znaczeniu symbolicznym i dosłownym.

zobacz więcej
zobacz więcej

Miejsca SPA&MORE wszystkie miejsca