
Ich wiosenna kampania wprowadza zerotyp – odrzucenie szufladkowania i przyklejania etykietek. Na podstawie badań przeprowadzonych na 6 rynkach (Hiszpania, Szwecja, Niemcy, Francja, Polska i Włochy) 89% ankietowanych odpowiedziało, że wciąż na każdym kroku borykamy się z konkretnymi, przestarzałymi stereotypami. Większość też stwierdziła, że największy wpływ na taką sytuację mają media. Zalando próbuje więc przekonać odbiorców, że moda może być zabawą i możliwością przekazania swojej „zerotypowości”.
Za zdjęcia kampanii wiosna 2020 odpowiada Tom Craig a za materiały z social mediów – Tash Huang, wykorzystując utwór Salted Caramel Ice-cream zespołu Metronomy. Spot reklamowy osadzony w wesołym miasteczku to dzieło duetu Leila & Damien de Blinkk – przedstawia on bohaterów, którzy uwalniają się od stereotypów i szczęśliwi cieszą się swoim stylem, który przykuwa wzrok i podkreśla ich indywidualizm.
Przeczytaj także: Przygotuj się na nowy sezon! Zobacz najlepsze kampanie wiosna 2020
Materiały prasowe Zalando
