
Kobiecość i styl na co dzień
W surowym industrialnym wnętrzu pofabrycznego kompleksu na warszawskiej Pradze, w którym mieściło się przez lata centrum artystyczne Fabryka Trzciny, odbył się pokaz wyjątkowo utalentowanej polskiej projektantki Marty Banaszek. Przedstawiona kolekcja jesień-zima 2019/2020 szczególnie zachwyciła panie, które cenią sobie stylową odzież podkreślającą kobiecość, a jednocześnie doskonale sprawdzającą się na co dzień. Propozycje Marty Banaszek nawiązywały wyraźnie do przeszłości. Znaleźć można było klasyczne propozycje, jak również wiele nawiązań do mody lat 70. i 80. Projektantka umiejętnie wplotła sprawdzone rozwiązania w nowy design. Inspiracją dla kolekcji była sztuka Antonio Lopeza, portorykańskiego ilustratora mody.
Program pod hasłem kobiecego piękna, medycyny estetycznej i SPA
W ramach eventu Klinika Medycyny Estetycznej i Kosmetologii Dream Aesthetic przygotowała dla gości pokazu mobilny gabinet Day SPA. Przed pokazem, w hotelu Moxy można było poddać się zabiegom na ciało, upiększającym i z zakresu medycyny estetycznej, w której klinika się specjalizuje. Goście korzystali z masażu i infuzji tlenowej. Wśród pań, które poddały się relaksującym i upiększającym rytuałom była sama projektantka Marta Banaszek.


Moda dla każdej figury
Obszerne płaszcze over size i dopasowane w talii, lejące spodnie, zapinane nogawki na guzik i wąskie cygaretki, rozkloszowane koszule i sukienki kontra dopasowane do figury – moda Marty Banaszek jest dla każdej z pań. Zwłaszcza, że projektantka nie zapomniała o kobietach, które nie noszą rozmiaru 34. Modelki plus size zademonstrowały stroje, w których każda pani o pełnych kształtach poczuje się swobodnie i kobieco. Sukienki i stroje biznesowe podkreślały figurę, a wysokie rozcięcia spódnic nie kryły damskich walorów.
Do biura i po pracy
Część kolekcji stworzona była z myślą o paniach aktywnych zawodowo. Buisness fashion to między innymi efektowne garnitury, bardzo podkreślające kobiecość i dodające pewności siebie w sytuacjach zawodowych. Rozcięte nad butem nogawki spodni dodawały pikanterii stonowanej elegancji zestawu. Ponadto na wybiegu można było zobaczyć kurtki, kamizelki, rozszerzane spodnie i wiele propozycji na chłodne pory roku. Kolorystyka kolekcji utrzymana była w barwach nasyconych, jak i stonowanych. Klasyczna czerń, brązy i rudości, śliwkowe fiolety minimalnie ocieplane były koralową czerwienią.


Marta Banaszek to uzdolniona projektantka i biznesmenka, która na co dzień łączy pasję, jaką jest moda i design z zawodem ekonomistki. W ciągu zaledwie dwóch lat jej marka stała się rozpoznawalna w branży. Grono stałych klientek jest dowodem na wyjątkowość talentu projektantki. Jej ubrania charakteryzuje dbałość o detale i stylowa elegancja połączona z oryginalnymi szczegółami. Ponad wszystko docenianym elementem jest w końcowym efekcie funkcjonalność tworzonych przez Martę Banaszek ubrań. Projektantka została doceniona przez Harper’s Bazaar jako jedna z 12 wyróżniających się niszowych marek europejskich. Jej projekty pokazywane był w polskim i włoskim wydaniu magazynu Vogue.
