Niezwykłe „zwykłe” kosmetyki

Autor: Redakcja SPA&MORE
9 stycznia 2020
fot. iStock

Czy dobry kosmetyk może być tani? Czy najnowsze osiągnięcia nauki w dziedzinie kosmetologii mogą być na wyciągnięcie ręki? Tak! Kanadyjska marka The Ordinary udowadnia, że kosmetyki do twarzy nie muszą być drogie. Od momentu pojawienia się na rynku marka zdobyła serca kobiet.

 

Zwyczajne kosmetyki?

Słowo „ordinary” oznacza coś prostego, normalnego, zwyczajnego – i taka jest właśnie marka The Ordinary, która od razu po wejściu do sklepów stała się hitem. Marka została stworzona, aby pokazać, że uczciwość w procesie produkcji popłaca – firma DECIM, która jest właścicielem marki podaje wszystkie składniki wykorzystane przy produkcji, a także ceny ich uzyskania oraz koszty wytworzenia. To pionierskie podejście sprawiło, że The Ordinary ma szerokie grono fanów na całym świecie, a filozofia „zwyczajności” wpisuje się idealnie w najnowsze trendy urodowe. Naturalne produkty The Ordinary, nietestowane na zwierzętach, zyskały uznanie także wśród celebrytek, m.in. Kim Kardashian, która stała się mimowolnie twarzą marki. Kosmetyki trafiły także w gusta masowego odbiorcy oferując jakość w rozsądnej cenie.

the_ordinary_kosmetyki
fot. Facebook/Cosibella.pl
the_ordinary_kosmetyki
fot. Facebook/Cosibella.pl

Proste składy

Marka uważa, że dobry kosmetyk nie musi kosztować fortuny, ponieważ jego składniki nie są aż tak bardzo drogie w produkcji. To marketing nakręca ceny i o tym głośno mówił właściciel marki. Wpływ na niższą cenę ma także to, że firma bazuje na prostym przekazie marketingowym oraz minimalistycznych opakowaniach. The Ordinary uzyskało także wsparcie wielkich graczy – koncern Estee Lauder zainwestował w rozwój marki. Dzięki temu firma może dalej się rozwijać, a zespół

 

kosmetologów opracowuje pionierskie formuły, które łączą w sobie zaawansowaną naukę z prostotą piękna. DECIEM jest także producentem innych marek do pielęgnacji skóry – Hylamid oraz NIOD. Celem firmy jest uczciwe komunikowanie składu kosmetyków, a także pokazywanie, że technologia nie musi być trudna w odbiorze. Wszystkie produkty DECIEM są wolne od parabenów, siarczanów, oleju mineralnego, metylochloroizotiazolinonu, metyloizotiazolinonu, olejów zwierzęcych, barwników ze smoły węglowej, formaldehydu, rtęci, oksybenzonu.

the_ordinary_kosmetyki
fot. Facebook/Perfumerie Douglas Polska

Hitem sprzedaży The Ordinary okazało się serum z witaminą C, które opisywały chyba wszystkie media kobiece, a także blogerki. Ponadto firma sprzedaje oleje i kwasy kosmetyczne, do których dołącza instrukcję, jak ich używać, w jakiej kolejności i stężeniu. Dzięki temu mamy odpowiednią dawkę składników dobraną do naszego typu skóry. Więcej informacji na stronie: https://theordinary.com/

 

 

 

 


Przeczytaj także: Kolagen rybi – pomoc w walce o młodą i promienną skórę twarzy

O autorze

Redakcja SPA&MORE

zobacz więcej

Najnowsze artykuły

Monte Carlo - splendor, szampan i Formuła 1

Monte Carlo to najdroższa i najbardziej ekskluzywna dzielnica księstwa Monako. Na każdym kroku można otrzeć się o luksus.

zobacz więcej
Cesarski zabieg Kobido. Japoński masaż twarzy w SPA to podróż do piękna

Co wyróżnia Japonki? Na pewno ich piękna skóra, która kojarzy się z najwyższej jakości porcelaną. Zawdzięczają to między innymi kobido.

zobacz więcej
Kąpiele leśne i leśne SPA w japońskim stylu

Shinrin-yoku w języku japońskim to „kąpiel leśna” - w znaczeniu symbolicznym i dosłownym.

zobacz więcej
zobacz więcej

Miejsca SPA&MORE wszystkie miejsca