Kampania #mohitocares to wyjątkowy projekt marki Mohito z Pauliną Sykut-Jeżyną, w ramach którego, za każdą sprzedaną rzecz z kolekcji specjalnej zostanie zasadzone drzewo. Potrzeba dbałości o środowisko oraz wykorzystywanie certyfikowanych materiałów do szycia ubrań pozwalają łączyć design z ekologią i tworzyć zrównoważoną modę. Marka szacuje, że w tym i przyszłym sezonie może posadzić nawet do 200 tys. drzew. To imponujący plan, ale powodzenie w rzeczywistości zależy ona od klientek marki, które kupując produkty z metką Mohito Cares, aktywnie przyczynią się do zwiększenia liczby sadzonek. Miejmy nadzieję, że sadzenie drzew nastąpi na dużą skalę.


Linia Mohito Cares i ochrona środowiska
W linii Mohito Cares użyte zostały naturalne, certyfikowane tkaniny (np. lyocell, modal, wiskoza, bawełna organiczna) oraz poliester pochodzący z recyklingowych materiałów, takich jak butelki PET czy plastikowe opakowania. W ten sposób firma zmniejsza zużycie surowców naturalnych oraz ilość odpadów. Ekologia staje się w ten sposób dla marki priorytetem. Sama Paulina Sykut-Jeżyna wystąpiła w akcji także w roli modelki. Prezenterka telewizji Polsat pokazała kolekcję ubrań wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu.
Twórcy akcji mówią, że moda nie może być dłużej obojętna na to, co dzieje się na świecie, a firmy oraz klienci mogą mieć realny wpływ na środowisko. Zachodzące na naszych oczach zmiany klimatyczne sprawiają, że musimy wybierać produkty świadomie i odpowiedzialnie.

Przeczytaj także: https://spaandmore.pl/wellness/szybkoschnace-reczniki-z-plastiku-wylowionego-z-oceanu/