Kolekcja L’Oreal Karla Lagerfelda

Autor: Redakcja SPA&MORE
27 października 2019
fot. Facebool/KARL LAGERFELD

Paryski Tydzień Mody przyniósł kolejną premierę w świecie kosmetyków do makijażu. Firma L’Oreal Paris pokazała najnowszą linię produktów, którą stworzyła we współpracy z nieżyjącym już projektantem Karlem Lagerfeldem.

kolekcja_kosmetykow_l_oreal_karl_lagerfelda
fot. Facebook/L'Oréal Paris

Współpraca obu brandów jest jednym z wielu projektów zainicjowanych przez Lagerfelda jeszcze przed śmiercią (projektant zmarł w lutym 2019 r.) i ma na celu pokazanie „rockowego stylu” i „paryskiej elegancji” mistrza. Kontrowersyjny projektant słynął z różnych prowokacji (m.in. wykorzystał wersy Koranu na odzieży), a także z ciekawego stylu życia (nigdy nie potwierdził swojej orientacji seksualnej, ponadto zawsze unikał odpowiedzi na pytanie ile ma lat). Te wszystkie ekstrawagancje mają mieć odzwierciedlenie w najnowszej kolekcji oddającej ducha Karla Lagerfelda.

kolekcja_kosmetykow_l_oreal_karl_lagerfelda
fot. Facebool/KARL LAGERFELD

Projekt Karla Lagerfelda

Według L’Oreal Paris Lagerfeld naszkicował wstępne pomysły na kolekcję, w tym jej monochromatyczne opakowanie, zanim firma kosmetyczna podpisała finalną umowę współpracy. Kolekcja składa się z palety cieni do powiek w dziewięciu kolorach, błyszczącego rozświetlacza, odważnego czarnego tuszu do rzęs oraz pigmentowanego, ultra-matowego eyelinera i różu. Ponadto zawiera serię pomadek „Rouge à Lèvres Color Riche Satin” w sześciu odcieniach o nazwach Kultured, Ironik, Provocative, Kontemporary, Karismatic i Kontrasted.

Kosmetyki L’Oreal i cytaty projektanta mody

Mówiąc o nadchodzącej premierze Caroline Lebar, szefowa ds. wizerunku i komunikacji w domu mody Karla Lagerfelda, powiedziała, że nowa linia makijażu naprawdę odzwierciedla świat marki i to, co Karl uwielbiał w makijażu. Z kolei Délphine Viguier-Hovasse, prezes marki L’Oreal Paris, dodała, że współpraca z Lagerfeldem ma dla firmy kosmetycznej szczególne znaczenie. Obie marki łączy wiele wspólnego, a za główny cel stawiają sobie zmianę w postrzeganiu mody i piękna. Ponadto firmy są zaangażowane w celebrowanie kobiecej siły oraz nieustannie dążą do stworzenia czegoś zaskakującego.

 

 

Kolekcja kosmetyków do makijażu będzie wspierana przez kampanię marketingową inspirowaną kodami marki Lagerfeld oraz słynnymi cytatami projektanta, takimi jak: „Przyjmij teraźniejszość i wymyśl przyszłość”.

Najnowsza kolekcja nie będzie dostępna w Polsce, ale można ją zamówić online w zagranicznych sklepach.

 

 


Źródła: https://wwd.com/fashion-news/fashion-scoops/exclusive-karl-lagerfeld-to-introduce-makeup-with-loreal-paris-1203200508/
https://www.glossybox.co.uk/magazine/2019/08/22/karl-lagerfeld-x-loreal-paris/
https://www.loreal-paris.fr/maquillage/levres/rouge-a-levres/rouge-a-levres-color-riche-karl-lagerfeld-x-loreal-paris?varcode=3600523823314

Przeczytaj także: Kartonowe tubki kosmetyczne firmy L’Oréal

kolekcja_kosmetykow_l_oreal_karl_lagerfelda
fot. Facebool/KARL LAGERFELD

O autorze

Redakcja SPA&MORE

zobacz więcej

Najnowsze artykuły

Monte Carlo - splendor, szampan i Formuła 1

Monte Carlo to najdroższa i najbardziej ekskluzywna dzielnica księstwa Monako. Na każdym kroku można otrzeć się o luksus.

zobacz więcej
Cesarski zabieg Kobido. Japoński masaż twarzy w SPA to podróż do piękna

Co wyróżnia Japonki? Na pewno ich piękna skóra, która kojarzy się z najwyższej jakości porcelaną. Zawdzięczają to między innymi kobido.

zobacz więcej
Kąpiele leśne i leśne SPA w japońskim stylu

Shinrin-yoku w języku japońskim to „kąpiel leśna” - w znaczeniu symbolicznym i dosłownym.

zobacz więcej
zobacz więcej

Miejsca SPA&MORE wszystkie miejsca