Konsultacje online
Wiele gabinetów podejmuje nieszablonowe kroki, aby pacjenci nie musieli przychodzić na spotkania kontrolne i konsultacje przed i po operacji. Z pomocą przychodzą nowoczesne metody komunikacji. Spotkania wirtualne już wcześniej były stosowane przez niektóre gabinety. Wydaje się, że teraz będą one częstą praktyką w branży spa & wellness.
Wraz z nadejściem pandemii koronawirusa zmienia się nasze podejście do prawie każdego aspektu życia – to, co było kiedyś normalne i oczywiste staje się „zakazane” (np. spotkania ze znajomymi w kawiarni). Wiele osób jest na przymusowej kwarantannie, część osób pracuje z domu. Podobnie zaczynają działać gabinety – na ten trudny czas wprowadziły konsultacje zdalne, które odbywają się przy wykorzystaniu komunikatorów internetowych.
Czaty, video spotkania lub zwykłe emaile to niektóre sposoby komunikacji w czasach pandemii. Dzięki nim pacjenci mogą połączyć się ze specjalistą i uzyskać poradę, odbyć spotkanie kontrolne lub omówić inne aspekty zabiegów lub operacji. Na czas pandemii to jedyne bezpieczne rozwiązanie, które pozwala zmniejszyć ryzyko zakażenia i rozprzestrzeniania się wirusa.
Propozycje działań online:
- instrukcja zdejmowania lakieru hybrydowego
- indywidualna konsultacja w celu dobrania pielęgnacji w okresie bez bardziej inwazyjnych zabiegów
- nauka nakładania kremu połączona z automasażem
- sprzedaż zestawów kosmetyków online
- warto wprowadzić elementy rywalizacji lub programów lub programów lojalnościowych: za udział w proponowanych usługach online przyznawać specjalne punkty, które można zamienić na zniżki w salonie
Przeczytaj także: Czy firmy objęte zakazem działalności znajdują się w lepszej sytuacji?
