X zamknij

Dołącz do newslettera
i odbierz darmową
kartę SPA&More.

Z kartą SPA&MORE stać Cię na więcej

Co najmniej 10% zniżka do SPA, DAY SPA i klinik medycyny estetycznej.
Korzystaj ze specjalnych rabatów tylko dla zapisanych do newslettera!

Dołączam i odbieram kartę
Villa Kaplowa Chata (www.kaplowachata.pl) to kameralny obiekt usytuowany w centrum Zakopanego z 14 wygodnymi pokojami oraz apartamentami wraz ze strefą wodną SPA obejmującą: jacuzzi, saunę suchą, pokój zabaw dla dzieci, pokój wypoczynkowy z salą kominkową. Do naszego obiektu poszukujemy pracownika na stanowisku: Recepcjonisty/Recepcjonistki/Zarządcy recepcji OFERUJMY STANOWISKO PRACY BEZ ZAKWATEROWANIA OD 01.06.2020

Pracuj w SPA

Zarządca Recepcji/ Recepcjonistka/ Recepcjonista

Villa Kaplowa Chata
Zakopane
pełny etat/umowa o pracę
Specjalista

Opublikowane:19.05.2020

Aplikuj na to stanowisko

aplikuj

Udostępnij:

Zarządca Recepcji/ Recepcjonistka/ Recepcjonista

Villa Kaplowa Chata (www.kaplowachata.pl) to kameralny obiekt usytuowany w centrum Zakopanego z 14 wygodnymi pokojami oraz apartamentami wraz ze strefą wodną SPA obejmującą: jacuzzi, saunę suchą, pokój zabaw dla dzieci, pokój wypoczynkowy z salą kominkową.
Do naszego obiektu poszukujemy pracownika na stanowisku: Recepcjonisty/Recepcjonistki/Zarządcy recepcji
OFERUJMY STANOWISKO PRACY BEZ ZAKWATEROWANIA OD 01.06.2020

Wymagania:

  • komunikatywność,
  • otwartość na bezpośredni kontakt z gościem,
  • dyspozycyjność,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (8,12),
  • wysoka kultura osobista,
  • zaangażowanie,
  • pozytywne nastawienie,
  • znajomość języka angielskiego minimum poziom B2 (pismo+mowa).
  • Znajomość innych języków obcych oraz doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane.

Zakres obowiązków:

  • bieżąca sprzedaż miejsc noclegowych,
  • dokonywanie i sprawdzanie rezerwacji,
  • ustalanie z gościem pobytu terminu w hotelu,
  • wystawianie FV i PF ( raporty kasowe ),
  • przyjmowanie płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej,
  • rejestrowanie, meldowanie i obciążanie gości za pobyt,
  • wystawianie kart pobytu,
  • podstawowa obsługa komputera (pakiet office, wystawianie faktur,systemy rezerwacji, mailing)
  • obsługa centrali telefonicznej, faxu, xero, kasy hotelowej, terminala oraz innych urządzeń biurowych,
  • wydawanie kluczy innym najemcą obiektu (ewidencja najemców).

Oferujemy stabilną pracę w młodym dynamicznym zespole i wynagrodzenie adekwatne do wykonywanej pracy. Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie zgłoszeń wraz z CV na adres : office@transcom-system.pl bądź kontakt telefoniczny 509673012

    Wypełnij formularz aplikacyjny